UA / RU
Служба підтримки Zanussi працює з 9.00 до 19.00

У нашому сервісному центрі ми дотримуємося прозорих і зрозумілих правил повернення запчастин, адже цінуємо довіру клієнтів. Якщо придбана або встановлена нами деталь вийшла з ладу до завершення гарантійного терміну, ви можете звернутися до нас для повернення або заміни. Це можливо за умови дотримання таких правил:

  • Деталь повинна бути у цілісному стані, без механічних пошкоджень.
  • Відсутність будь-яких слідів самостійного втручання чи спроб ремонту.
  • Використання деталі відповідно до інструкцій і правил експлуатації.

Для оформлення повернення необхідно надати:

  • документ, що підтверджує придбання запчастини у нашому центрі;
  • саму деталь, яка не виконує своїх функцій.

Після звернення наша команда проведе експертну оцінку, щоб визначити причину несправності. У разі підтвердження дефекту, ви отримаєте повернення коштів або заміну деталі.

Ми прагнемо забезпечити справедливість і комфорт у роботі з клієнтами, тому процес повернення максимально простий і зрозумілий. Ваш спокій і впевненість у якості наших послуг — наш головний пріоритет!

Замовити дзвінок

    +38
    Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
    Замовити діагностику

      +38
      Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
      Замовити ремонт

        +38
        Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.